Veckans planer

Ganska fin dag idag också. Och jag och Mira ska åka till Lindome idag och hälsa på Helene och Linus! Ska bli kul!
Men nu sitter vi och tittar på tv och dricker te. Eller jag dricker te, Mira har ätit frukost och kryper runt och äter hårstrån. Ja det är sant! Skit äckligt, så fort hon ser ett hårstrå så vill hon äta det. Försöker säga till henne hur äckligt det är men hon verkar inte bry sig!

Och i morgon så ska jag och Mira åka in till Göteborg och hälsa på finaste Sabine! Ska bli så mysigt!
Och onsdag, ja då ska jag nog till Åsa och hjälpa till med lite saker. Torsdag, fredag? Inget bokat än. Kan vara skönt att ta det lugnt också.

Men jag måste hitta en fin klänning eller kjol till Mira till på lördag och till dopet nästa vecka. Kikar runt lite i morgon tror jag.

Ha en fin dag.



Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Haha, ditt är iallafall tjockt och glansigt :D mitt har förstörts helt sen jag blev besatt av plattången ;)

2011-03-07 @ 16:17:37
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Caroline

jag är hemma vid 3 tiden imorgon så jag kan absolut ses! du kan ju höra av dig om du orkar, jag vet hur jobbigt det kan vara att flänga runt i stan =) Men jag är absolut på! bra med tipsen, nu har jag iaf ett litet hum om vad jag ska köpa! pussilur

2011-03-07 @ 19:50:59
Postat av: Caroline

ojoj jag skrev ett meddelande men det verkade inte ha blivit postat... nu får jag börja om... jag är hemma runt 3 imorgon så jag träffas gärna! du kan ju höra av dig imorgon och säga om ni pallar, vet ju hur jobbigt det kan vara att flänga runt i stan hela dagen =) men jag är absolut sugen att ses! tack för tipsen förresten nu har jag ett litet hum om vad det ska bli till den lilla godingen! pussilur

2011-03-07 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0