13

Idag drar vi. Gud så underbart. Men jag är fortfarande stressad. Blev inte mycket pack igår då det blev massa gräl och skit...

Nu har jag precis vart nere i affären och handlat det sista. Och jag har otur hela tiden..kan det vara för att det är fredagen den 13:e??? HOPPAS INTE.

Först beställer jag två paket i förra veckan som vi ska ha med oss på resan. Bara en kommer fram i tid. Inget passar!

Sedan får jag mens!? Jag som inte ens har någon mens eftersom jag äter minipiller som gör så mensen försvinner. CP.

Sedan går brandalarmet när jag är nere och handlar, men där kanske jag hade tur då eftersom jag precis var klar i kassan.

Men känns ju jätte kul att flyga nu.....

Nä det går säkert bra. Ni ska få lite bilder innan vi åker hemifrån. Halv 2 kommer de och hämtar upp oss. Tänk på oss 16.40.

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0