CIRKUS

H....eee...j... Kan typ inte andas. Hemkommen från cirkusen nu. Var där med Maria, Julia, Helene och Linus. Det var första gången Linus var på cirkus (min söta gudson). Det var cirkus skratt och det var mysigt meeen det var ju typ inga djur!!! Ponnys, hästar och hundar. Inga elefanter eller kameler! Besvikelse.

Julia och Linus var hur duktiga som helst och tyckte att det var väldigt underhållande. Då och då. Jag satt mer och kippa efter andan och snöt mig. Linus sken upp som en sol när han i pausen fick rida två varv på en utav ponnyhästarna! Första gången han red också!! Glad att JAG får vara med om det :)


Efter cirkusen var vi alla väldigt kissenödiga, men den som knappt kunde hålla sig var Maria. Hon fick sig en rejäl powerwalk tills vi smög in på ett café och lånade toaletten där.

Jag följde med till stationen för att ta bussen hem därifrån. MEEEN jag tappade mitt busskort på vägen till stationen. Brukar aldrig tappa något! TUSAN. Men jag fick åka med ändå. Och det tog typ 3 minuter hem.

Så nu sitter jag här, Andreas hade ordnat en kopp te till mig så nu känns det faktiskt lite bättre.

Jag fick typ inga bra kort på cirkusen men kan ladda upp lite i morgon.


Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för en jätte mysig kväll! Uppskattas jätte mycket att vi fick följa med. Kul att du tycker det är roligt att få vara med första gången på några saker. Linus berättade jätte stolt för en kille vi passerade på vägen hem att han fått rida häst. Såå söt han var. Kraam

2011-05-01 @ 21:39:40
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0