Dagen

Ååå..har tränat zumba idag, ganska lugnt tempo idag...tråkigt. Vill skaka mer rumpa!! :) Kul.
Andreas var snäll och köpte hem jordgubbar till mig istället för godis!! Jag är ju så duktig nu och äter nyttigt för en gång skull.

Gjorde världens godaste torsk till lunch till mig och Mira tidigare idag. Den ska jag bjuda på nästa gång någon kommer hem till oss, först till kvarn!! :)

Och jag fick korten från Kreta idag, MEN...det funkar inte att ta in bilderna i datorn!? Det har hänt något konstigt.. det funkar inte hemma i Åsa heller. Pappa måste kolla upp det. Bara inte bilderna försvinner!!! Då börjar jag att gråta. Men det löser sig nog. De kommer att komma.

Mira har vart grinig och sur HELA dagen. Har aldrig hänt. Fick hon inte som hon ville slängde hon sig på golvet och grät. Så det har vart jobbigt idag. Men har fått lite gjort.


I morgon kommer Maria och Sara hit. Vet inte om det kommer några fler. Men det blir god mat, god efterrätt och vin!!! Som jag längtat efter vin. Ska bli kul. Sedan drar vi ut och skakar loss lite. Behövs alltid.

Ska ta MAAASSSSAAA BILDER. LOVAR LOVAR LOVAR. Jag lovar alltid och det blir aldrig av men nu LOVAR jag. Lovar. Annars tar jag livet av mig. Nää fy usch.. så säger man inte.

Nu ska jag och Andreas titta på någon skräckfilm. Fasen vad jag tittar på skräck nu. För ett tag sedan, under graviditeten och strax efter kunde jag absolut inte göra det. Då blev jag livrädd. Vägrade att titta. Men nu, hela tiden.

Vi hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0