Dålig update

Ååå vad kass jag är på att skriva nu. Har ingen ork, lust eller tid känns det som. Men det stämmer ju inte.
Finns inte så mycket att skriva nu bara.

Maria och Julia har vart här idag och röjt. Vi gick ner till stan och åt sushi till lunch och sedan gick vi hem och busade lite mer. Mira var på grinhumör efter att hon kramat omkull Julia och klämt sitt finger. Alldeles blått blev det :(

Men nu sover hon och mår bra. Lugnt och skönt.

I morgon eller på fredag kommer bilderna från KRETA!! Förmodligen i morgon :)

Ser ut som ett bombnedslag här hemma..men jag orkar verkligen inte lyfta ett finger.. Lat.

Ska städa inför helgen. Miniparty.

Och jag går typ runt i linne och sunkiga mukisbyxor här hemma och ser ut som en strandsatt gorilla just nu så kort vill jag inte ta.. i morgon får jag väl göra det dåra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0