FAIL

Jag skulle köra en snabbfasta idag. Började bra. Drack te, speciell juice och buljong till klockan 16 ungefär, men sen klarade jag inte av det längre!!! Jag var helt matt i kroppen, orkade inte lyfta ett finger. Ont i huvudet hade jag med. Inte alls som förra gången. Så jag tog mig en knäckemacka. Sedan tog jag en till knäckemacka. Sen sket jag fullständigt i fastan och åt mat! Nu är jag pigg och glad igen. Fortfarande lite ont i huvudet.

Kan tänka mig att det kan bero på allergin. Fick knappt någon sömn i natt för att det var så jobbigt. Men snart är det över. Hade ju aldrig orkat träna under fasta heller. Så jag ska försöka äta lite nyttigt nu resten av veckan och träna varje dag.

Gud vad kass jag är. Gi veckan klarade jag inte av och inte fastan heller. Är så sjukt godissugen med, Andreas skulle köpa hem choklad när han kommer hem, höhö.

Måste njuta lite.

Men det som är svårt är när man har besök hela tiden, då vill man se på någon bra film och äta godis. Det är ju helt underbart! Men nu när sommaren kommer kan man ju byta ut godiset mot jordgubbar och lite sånt. Eller?...

Mira sover nu i alla fall. Har hittat en ny teknik som funkar jätte bra! Inte ett ljud från henne.
Ger henne välling innan vi lägger henne i sängen, så allt är klart. Sedan lägger vi henne på mage och lägger en hand på ryggen och buffar lite på rumpan och sjunger för henne. Då blir hon lugn och ligger och tittar bara. Sedan sätter jag mig bredvid sängen och forsätter att sjunga samma sång och tillslut så somnar hon. Lung och ro. Tror att det är mycket bättre att hon får somna så än att skrika sig till sömns. Men vi får se hur länge detta håller. Känns bra.

Längtar tills Andreas kommer hem vid 21.....GODIS!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Vad är det för slags fasta du kör Mikaela? Är det nåt färdigt paket man kan köpa eller? Skulle behöva göra nåt liknande jag med, så jag tänkte du kanske kan tipsa? :)

2011-05-10 @ 11:11:21
URL: http://mammamiras.blogspot.com
Postat av: lovisa

alltb ra?:D

2011-05-10 @ 11:20:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0