FLYGA

Vaknade senare än vanligt idag. Eller, jag vaknade av att Mira skrek vid 5 tiden, så hon fick komma över i sängen. Sedan ringde Andreas klocka och Mira vaknade hon med. Men fick tillslut henne till att sova till halv nio! Skönt.

Idag ska vi nog ner till kungsmässan för att fika med Maria på jobbet innan vi åker. Sedan är det bara till att städa och packa. Lämnar inte denna lägenheten om den inte är TIPPTOPP innan vi åker. Hade inte kunnat slappna av på semestern annars.

Kör redan en tvätt just nu och en disk. Folk börjar påminna mig om att vi faktiskt åker FREDAGEN DEN 13:E! Inte kul. Men som sagt, många har det som turnummer så... Jag är lite flygrädd av mig, sist vi flög från Stockholm lovade jag mig själv att det var sista gången. Men det fattade ju jag med att det inte var, herregud, jag har flugit hela mitt liv!! Nä det här kommer gå bra. Har lite tvångstankar innan jag går på planet.

Först måste jag kika in i cockpiten för att se så att piloten ser okej ut. Sedan tar jag utsidan av planet och sist tittar jag ifall nummer 13 finns med på sittplatserna. Minns inte om SAS har nummer 13? Vi flyger ju med dem.

MEN en sak som är härlig är att NI får pissväder nu i helgen och vi får strålande sol! Hhahahaha. Det är bra. Eller hur? Ni får ju tänka på mig, jag har ju betalat för sol, det har inte ni. Höhö. Sedan lovar jag att ta med mig solen hem. Faaasen vad brun jag kommer vara.

Ååå, börjar pirra lite i magen nu. Resfeber?


Mira har hittat ett nytt sätt att roa sig själv på. Eller förbereder hon sig för flygresan??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0