Fräsch

Hej hej. Gud vad fräsch jag är. Nyfärgad och nyklippt i håret. Och Nyduschad och nytränad!!

Jag och Mira promenerade till stationen idag i det fina vädret, tog inte mer än 30 min. Sedan satte vi oss på tåget mot Göteborg och hoppade av vid Lisebergs station där syster väntade. Sedan begav vi oss hem till Bino.

Vi hade även med blommor och choklad till henne, haha. Vilken gentlekompis va? Men hon är värd mycket mer! Mycket mer än blommor och choklad, haha.

Vi började fixa mitt hår strax efter att Mira fått i sig lite mat. Vi ljusade upp det lite mer med lite fler slingor och sedan klippte vi AV det slitna håret. Finns en del slitet hår kvar men det var skönt att få av en bit.

Mellan slingorna och färgen gjorde Sabine världens godaste fika/lunch. Baconlindade fetaost bitar med färsk basilika och lite honung. Och sedan massa frukt. Fy faaasen vad gott det var alltså!! Ska jag göra innan vi åker någon dag. mmmmmm.

När vi var färdiga med håret var vi tvugna att dra oss för att vi skulle åka ut till mammas jobb, Högsbo. Vi skulle åka och handla med henne och passa på att få skjuts hem. 60 jävla kronor för ett skrotigt pendeltåg till Göteborg. Helt sjukt.

Köpte lite barnmat, blöjor och småskit som ska med på resan. Måste ju börja packa snart....

Sedan kom vi hem och Mira fick äta middag.

Sedan drog jag och tränade körde ZUMBA idag och CORE. Helt slut var jag. Det var full fart idag. Men gud vad kul det är att skaka rumpa!! Haha. Tyckte jag var riktigt duktig idag.

Snart ska jag titta på desperate housewives. Mira sover. Andreas är snygg. Vi åker snart. JAG MÅR BRA. Hejdå.



Slingor!


Underbara fika!!! Vattnas i munnen....vill haaaaa


Mira och syster på spårvagnen, och såklart en majskrok i handen/munnen.


Mira lekte lite i ett lekrum.


Jag höll på att dö av skratt. Det såg så roligt ut, hon var så MINI när hon satt i denna. Och hon älskade det!!! Ville åka mer, skulle klättra i den när vi lyfte ur henne. Knäppissötis.


Off to workout!!


MEEN. Håret får ni se i morgon ;) Får nöja er med det uppsatta på bilden ovan.


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv:H ärligt:) det är fint!

2011-05-10 @ 21:28:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0