Fredag

Jag och Mira gick upp vid tjugo över 7 idag. Känner mig ganska så utvilad trots märkliga ljud igår från övervåningen.....! Grannarna hade sex. Usch. Jag vill inte höra sånt. Men men inte så att jag går upp och knackar på precis. Vill köpa ett hus.

Mira är lite grinig idag, varför vet jag inte. Hon kan ju inte prata så jag kan inte få något svar.
Pissväder idag med. Ösregn förut men nu verkar det ha avtagit. Skulle behövt ta mig till systemet idag men får nog höra med Andreas sedan.

Ska ju träna zumba idag med! Så kul! Syster ska vara med också. Och det blir ingen bio idag. Vi känner inte för att Mira ska sova borta två nätter. Hon ska ju till mormor och morfar i morgon. Känns som en evighet när hon är borta från mig.

Har på filmen "Tangeled" nu. Haha. Tycker den är skit bra. Men jag har alltid och kommer alltid vara en prins- och prinsess älskare. Sagor och slott. Ja, underbart och häftigt.

Jag har ju pratat om att sticka iväg snart igen, men vi får nog vänta med det. Var meningen att dra nästa helg till Mallis, men det får bli någon annan vecka i sommar :) Sedan ska jag och Andreas försöka komma iväg till Rom till hösten :) Mycket som händer.


Mira tycker att man ska stå upp i barnstolen och spegla sig. Varför inte. Titta vilka gosiga små ben hon har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0