Gårdagens "kalas"

Jag städade HELA lägenheten så den blev skinande ren! Kändes väldigt skönt. Sedan var jag tvungen att gå ner i ÖSregn till systemet för att köpa lite dricka. Det var inte kul. Tog nästan en timme!!

Maria, födelsedags"barnet", kom vid tre tiden. Och vi började att fixa i ordning oss. Jag fick sminka och fixa Marias hår och woooow vilken snygging hon blev :) haha. Gud vad löjligt det lät. Men det blev jätte fint. Hon hade köpt med sig lösfransar som jag satte på med.


Snygging eller hur!?

Sedan kom Andreas hem och satte sig och spelade lite gitarr och sjöng. Och Andreas och Maria började dricka lite smått. Jag förberedde maten som blev sinnessjukt god. Bulgur, ruccolamix, tzatsiki och terykaki marinerad kycklingfilé. Till efterrätt gjorde jag en marängsviss med hemmagjord chokladsås och jordgubbar och banan.

Efter detta kom även Sara hit och även henne fick jag sminka och satte på lösfransar, blev också jääätte fin! Har dock inga bilder, Maria tog massa bilder som hon ska skicka till mig. Hör du det Maria.

Vi spelade kinect och lyssnade på musik. Sedan när klockan var runt 11 tog vi en taxi ner till Kungsbacka stad och gick som vanligt till "Esters".




Spelar :)

 När jag och Andreas hängt av oss jackorna, hörde vi någon som ropade på oss från dj båset. Dj:n och en tjej kände igen oss från Sveriges värsta, haha. Det var roligt, de tyckte att det vart jätte kul att titta på oss. Så vi önskade massa låtar som vi fick spelade för oss. Bland annat Gagas "Judas" Som jag blir galen utav när jag hör :)






Andreas och Maria på dansgolvet!


Men efter bara en cider ute på krogen, (hade ju druckit vin och cider hemma med), så började jag må illa igen. Jag bad Andreas följa med mig in på toan, haha, för att spy. Han ville nog inte men tvingade honom. Kaskadspydde ju inte, kom typ inget. Rolig information va?



Men jag drack bara vatten sedan. Men fortsatte dansa ändå :)


Här sitter jag med mitt vatten



Maria inne på toan..


Andreas ser något road ut när jag dansar för honom..


Till slut kände vi för att åka hem, då var klockan halv 1. Så Maria ringde sin bror som var snäll och körde hem oss.


Jag fylleposade när Andreas tog kort på mig. Precis kommit hem.


Jag och Andreas :)


Puss och godnatt!


Just det Maria köpte fyllemat först. Och JAG är den största fylleätaren som finns. Fråga vem som helst. Jag ÄLSKAR det. Beställer typ allt som finns och trycker i mig. Men i natt kände jag inte för det!! Så jag fylleåt inte, duktig!! haha.



En väldigt glad Maria.


Idag har jag vart nere i Åsa och hämtat Mira, firade mamma lite med tårta som jag köpte, farmor var även med. Och de fick lotter.
Snart ska jag och Mira åka ner för att hämta Andreas och då ska vi till chinarestaurangen här nere på stan, ska bli mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0