Go möörrra

God morgon!

Dricker en kopp te och tittar på nyhetsmorgon. Väntar också på att syster ska komma hit en snabbis och äta frukost med mig :)

Idag ska jag och Mira inte göra någonting. Städa. Tråkigt. Sedan jobbar jag ikväll. Guuud vad jag vill träna!! Vill träna varje dag, men det funkar ju inte. Man ska aldrig träna samma muskler två dagar i rad, alltid varannan dag. Annars bryter du bara ner och du kommer inte märka någon skillnad. Man tror inte det men de är sant. Så jag tränar alltid med en dag vila. Men sedan kan man ju träna kondition varje dag eller om man kör, mage rumpa och lår en dag och nästa dag armar, rygg och bröst till exempel. Det funkar ju!

Jag rakade ju muffen igår, det blev riktigt bra faktiskt, var ett bra tag sedan nu. Tänkte visa en bild lite senare i bloggen på hur det blev. Det blir väl bra? ;)

I morgon blir det MYYS. Då kommer ju, Madde, Maria och Julia hit!! Andreas och Christoffer ska vara här och fortsätta med sin manusskrivning och syster skulle kanske komma och hälsa på. Vi får se. Vi ska nog ha filmmys och äta gott.

Nepp nu måste jag gå på toaletten. Kissa? Bajsa? Bara jaaaag som vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0