God kväll

Har jobbat och handlat lite nu är jag hemma och ska titta på film med Andreas.

Idag gick jag och Mira ner till mässan för att luncha med fina Maria. Blev räksallad på fyren, så sjukt gott! Mira passade på att mata kråkorna som hon kallade för "pappa". Hmm, undra varför? Efter en mysig lunch med mycket prat hälsade vi på jobbet, som vanligt. Mira tyckte det var jätte kul att leka med parfymflaskorna idag. Men det skötte hon bra, inget gick sönder.

Sedan har jag bara röjt hemma. Fått gjort en hel del och det känns så jäkla skönt. Ska fortsätta i morgon.

Och ni måste ju undra vad som händer med min hall. Eller det händer ju aldrig något?! Den blir klar på lördag och ni får bilder på det :) ÄNTLIGEN.

Sedan kunde mamma passa Mira nu på lördag. Först kunde hon inte göra det och då skulle Andreas ta Mira medans, jag, Maria, Sara och kanske någon mer "förfestade" lite. Men det kändes inte 100 att Mira skulle vara hemma. Inte för att jag skulle supa ner mig och hoppa ner för balkongen men det känns bättre att hon är hos mormor där hon kan få lugn och ro och så kan Andreas vara med och dricka med oss :)

Här är lite bilder från idag. Tog lite fler men som vanligt är mitt usb minne någonstans och jag orkar inte leta.


Idag. Ser ju inte alls brun ut. Färgen har försvunnit lite redan :(



Mira åt banan själv när vi gick hem. Första gången och det gick bra trots 6 tänder, haha.


Sedan plockade vi "döda" maskrosor.


Hon blev helt förtvivlad när jag tillslut kastade den...



Här ser jag lite brunare ut! Fulade mig på jobbet. Inte seriöst. Tro inte det. Jag är lixom fulsnygg på bilden.


Ego. Jag vet att ni gillar att titta på mig. MIG.

Nä nu ska jag titta på film. Ni får läsa i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jäklar vad brun du ser ut! :O<3

lyckost :D

gulliga bilder på Mira ;)<3

2011-05-27 @ 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0