God morgon

Sol idag!! Herregud tror inte vi haft sol sedan Kreta här. Men det blåser och är några moln där uppe. Värmen ska ju tydligen komma i slutet på veckan.


Hade ju glömt av att det var kristihimmelfärdsdag på torsdag. Heter det så? Så jag jobbar ju inte! Inte Andreas heller. Skönt.  Och sedan är det ju nationaldagen på måndag. En låång helg. Ska hitta på något kul! Bara det blir fint väder.

Men nu kommer vädret på tv...ska se här...varmare väder drar in.. ja 16 grader och sol idag ska det vara här... Åå i morgon 20 grader. Meen och sedan på onsdag 16 grader igen.

Idag ska nog Carro komma hit till oss och underhålla oss. Det lyckas hon alltid med. Får se vad i ska hitta på med.

Nu dricker jag mitt te och vid nio tiden äter jag gröt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0