God morgon

Vaknade upp av att min lilla sötnos satte sig på min rygg och låtsades rida på mig. Alltid trevligt att bli väckt sådär.

Men jag fick sova till 7.30 i alla fall!

Idag kommer syster hit, vi ska träna lite senare! Ska bli kul, drar med henne på zumba och core. Blir nyttig mat idag med. Får se vad jag hittar på.

Och i morgon kommer Maria och Julia hit en sväng, ska bli kul!! Längtar :) Och torsdag ska jag och Mira luncha med fina Friberg. Fredag, bio kanske. Lördag, FEST, typ..Maria fyller år så vi ska fira lite med att dricka och gå ut en snabbis i Kungsbacka. Söndag är det morsdag, då får jag ta mig ner till Åsa, även om jag är bakfull..

Händer mycket i veckan, men vad är det för pissväder här i Sverige!? Eller på västkusten rättare sagt, i Stockholm har det ju vart fint.

Nee Mira vad säger du om Mallis om två veckor?


Kommentarer
Postat av: Mia

;)

2011-05-24 @ 20:40:13
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0