HEEEJ!

Hej svej. Nu surfar jag på systers dator som äntligen fått internet. Det har strulat med nätet här.

Vi mår jätte bra, helt underbart här. Fint hotell, fint väder, Mira älskar stranden, havet och framförallt POOLEN! Helt galen.

Så mycket folk är det dock inte ute på kvällarna, lite tråkigt. Igår hyrde jag, pappa, syster och Andreas en bil och åkte upp bland bergen, åkte in i småbyar som ligger långt uppe i bergen. Guud vad fint det var! Man vill ju bara bo med dem. Helt fantastiskt. Har massa bilder som jag ska visa sedan.

När vi ligger vid poolen ser vi hur NATOS stridsplan flyger över till Lybien för att bomba  Ghadaffi, då tänker man..fy fan vad bra jag har det. Nää, är jag hemsk nu? Flygplatsen vi landade på är nämligen en militärplatta också, så soldaterna landar där och tar en tur in till staden. Såg faktiskt två svenska soldater igår!! Intressant va? Ni tycker nog inte det, men jag gör.

I morgon ska vi nog hyra en bil och åka till huvudstaden Heraklion och besöka det berömda KNOSSOS. Älskar sånt. Mytologi, historia och ruiner. Fantastiskt.

När vi flög hit gick flygresan HUR BRA SOM HELST. Mira somnade när vi flög upp och vaknade 50 min innan landning. Haha. Underbart. Får se hur det går när vi flyger hem.

Nepp gott folk, nu ska jag ner till poolen igen och steka vidare. Doftar redan cocos olja. Måste bränna bort mina chokladcroassanter och pannkakor som jag äter till frukost. HAHA


Hoppas ni har det bra där hemma!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åhhh så underbart det låter! :D

inte bara lite avundsjuk <3

2011-05-17 @ 15:10:22
Postat av: Pernilla

åh vad härligt det låter! här regnar det jätte mycket :(

hoppas ni får det fortsatt super bra!!

2011-05-17 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0