Hej!

Nu är jag hemma efter en helg i Åsa.

Har vart jätte mysigt och självklart underbart väder.

I lördags grillade vi och hade mysig filmkväll, jag, syster och Marina. Vi tittade först på "Skeleton key", sjukt bra film!! Lite läskig men riktigt spännande och man sitter och skriker av nervositet. Men den var riktigt RIKTIGT bra. Se den! Efter det började vi att titta på "The haunting". Har sett den ganska många gånger, skräck. Men tyckte inte att den var särskillt läskig eftersom man sett den. Men jag gick och lade mig efter halva filmen.

Och idag har jag solat! Fått en del färg faktiskt. Och sedan promenerade vi ner till Åsa "centrum" och tog en glass på glasscafét och droppade av Marina på busstationen. Jag, Mira och syster fortsatte promenaden hem igen i värmen.

Sedan kom Andreas ner och vi åt LÖJROMSTOAST. Fast på råraka. Sjukt gott. Och till varmrätt grillade vi. Fast jag åt kallrökt lax med färskpotatis och romsås!! GOTT. Alltid god mat när man kommer "hem" till Åsa.

Nu sover Mira. Andreas tittar på tecknat och jag ska snart gå in och titta på tv.

Just det, TUSEN TACK JOHNNY för den ursöta tavlan du målade till Mira!! Mira fick en Hello kitty tavla från honom (Julias pappa).

Här får ni lite bilder


Mira får rida på en tiger.


Min godaste goding!


Det här är ju det läskigaste jag sett! Pappa hittade våran gamla docka i uteförrådet. Någon som vill köpa? Billigt!!


Min älskling tycker fortfarande att det är läskigt att gå på gräset.


Mira på glasscafét. Hon ville gå in och köpa mer glass.


Syster och Marina.


Mira


Full fart framåt!! Med en majskrok i ena handen och ett kex i andra!


Hello kitty tavlan Mira fick från Johnny! Som han har målat!!

I morgon ska jag och Mira in till Sabine för att fixa mitt hår!! Ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0