I morgon!

AAAAA. Längtar ihjäl mig. :)

Gårdagen var ganska händelselös. Vi var ju nere i Kungsbacka och fikade med Maria, mysigt! Sedan gick jag och Mira hem igen. Och det blev ingen träning :( Tränar ju ALLTID på onsdagar. Men det blev lite för stressigt, Andreas kom hem lite senare, jag hade inte alla ingredienser till maten så han fick handla på vägen hem osv. Gjorde linssoppa, haha typ inga ingredienser, lätt, gott, nyttigt och snabbt!!

Ska inte prata om vad jag och Andreas gjorde sen... ja nu lät det lite snuskigt men det var det inte. Gjorde nämligen kladdkaksmuffins som vi skulle haft idag eftersom pappa kommer hit och fikar för det är hans födelsedag idag :D Men vi åt upp ALLA muffins när vi tittade på film "Letters to Juliet". Fy fan. ÅNGEST. Men fy fan vad gott. Jaja, de kommer väl ut idag ändå?!

Jag jobbar ju ikväll därför kommer pappa hit och fikar och syster kommer med. Så det blir mycket att göra idag, tvättar och diskar nu med. Sedan är det packa packa packa, har inte packat något alls!! :) Måste hämta väskan på vinden men jag vågar inte, hahaha. Bara för vi sett så mycket skräckfilmer.

Det är så svårt att ge pappa en bra present. Så vi kom på att vi kunde göra ett eget presentkort på en sak som han nog skulle uppskatta. Ska visa sedan!

Mira har vandrat iväg med mitt usb minne och gömt det någonstans så bilder får ni sedan när jag hittat det. Håret lovade jag ju att visa till exempel!

Titta in sen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0