Irriterad

Vad trött jag blir! Allt händer mig nu som inte FÅR hända. Först kastar Mira sin sko, sedan tappar jag mitt busskort, betalar för massa medicin som inte funkar och nu är mitt paket som jag beställt från England borta!! Skulle fått det för någon vecka sedan men kommer aldrig något. Har kontaktat dem men de kan inte göra något förens om 20 arbetsdagar! Blir så trött, betalat har jag ju redan gjort med. Och jag har typ NOLL kronor. AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Bajs.


Mira sov i alla fall i sin säng HELA natten utan att vakna EN ENDA GÅNG. Det är värt en applåd! Och sedan går hon mer och mer för varje dag :)

Syster ska komma idag, kanske Ninni med :) Sedan ska jag träna ikväll, ska bli skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0