Jag och Mira

Godmorgon!

Jag och Mira myser i soffan nu. Hon är SÅ SÖT!! Jag är helt galen i min bebis. Snart ska vi promenera ner till tåget som ska ta oss till Göteborg. Där möter vi upp syster som är på ett möte och går sedan till bästa BINO. Ska bli så kul! Alltid så mysigt hemma hos henne. Och så ska jag ju bli ompysslad, fixar håret. Får lägga upp bilder sedan!

Laddar upp en video när Mira går på promenad längst ner :) Har inte fattat att hon faktiskt har börjat gå nu. Tiden går fort...

Jag och Mira just NU:








Kommentarer
Postat av: Alexandra

lilla söta gullungen <3

så duktig hon är :)

2011-05-10 @ 15:26:40
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Vilka fina bilder på er :)!

2011-05-12 @ 00:11:14
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0