Lördag

..och fint väder ute! Härligt. Väntar på att mamma och pappa ska hämta mig och Mira så vi kan åka och handla och sedan ner till Åsa för grillning och soola!

Gårdagen var en trevlig dag i alla fall. Syster kom först, vid 13-14 tiden. Sedan kom Andreas och Christoffer hem och de började skriva manus ganska direkt. Maria och Julia kom vid 15 tiden och Madde vid 17 tiden. Vi gjorde i alla fall tacos som vi satt och smaska i oss, gott.

Efter detta spelade vi kinectet. Andreas satt vid matbordet och sade att jag "fuskade" när jag boxades mot honom, att jag bara slog i luften typ och inte boxades "på riktigt". Jag blev så klart upprörd och begärde en match mitt framför ögonen på gästerna. Han tackade glatt JA och matchen började.

Han knockade mig...han knockade mig...jag knockade honom....jag knockade honom...jag knockade honom...jag knockade honom...jag VANN!! TOLD YOU! Haha. Och nu kunde alla se att jag faktiskt boxades på riktigt och tajmade in slagen noga osv. Sådeså!

Sedan fortsatte jag, Madde, syster och Maria att spela. Vi dansade, sportade och åkte på äventyr! KUL! Så jäkla roligt förfestarspel också! Men vi drack ju inget igår...även fast man kunde tro det!!

Klockan blev 19 och det var dags för Mira att lägga sig. HERREGUD. Hon skrek och skrek och skrek och skrek. Julia somnade som en stock inne i "gästrummet", eller "Miras rum". Men Mira vägrade sluta skrika, till slut...efter kanske en timma somnade hon. Och vi började titta på en film "the last excorsism", men den var ju skit seg och tråkig. Så vi bestämde oss för att stänga av och ladda ner en annan film. "Silent hill". Den såg ju jag och Andreas för ett litet tag sedan men den är så bra och läskig så vi tittade på den. Efter lite flumm och stök. 

Madde åkte hem innan filmen var slut för klockan blev ganska mycket. Och Maria och Julia stannade över, som tur var!! Ville inte att de skulle sitta på en fyllebuss klockan 00.00 hem. Usch. Men Julia vaknade när vi skulle lägga oss och ville inte somna om. Då var det hennes tur att skrika av sig. Hon skrek och skrek och skrek. Efter ett tag somnade hon med. Men hon väckte sin trötta mamma klockan 06.00. Maria var jätte glad....

Mira vaknade 07.30 idag i alla fall. Skönt. Jag, Maria och flickorna åt frukost. Sedan vaknade syster och åt. Och Andreas försov sig till jobbet. Nu sitter jag här i soffan, Mira sover och jag väntar...som sagt.

Madde tog massa roliga bilder igår och filmade något roligt med :D Så jag ska säga åt henne att skicka det så jag kan lägga upp det här på bloggen!

Hööööres


Kommentarer
Postat av: Alexandra

härlig kväll ;) <3

älskar silent hill, så himla bra juh! ^^

2011-05-07 @ 11:21:16
Postat av: Nina

Låter som en toppen kväll :D Grymt roliga bilder, men vaaarför inte ta bort tid/datum i kameran så det inte kommer med på bilden?? all info finns ju i själva bildfilen ändå. Förlåt, det kliar bara i mig när jag ser det haha :D

2011-05-07 @ 11:29:43
Postat av: Nina

Oj såg nu att det var maddes kamera, men hehe tipsa henne ;)

2011-05-07 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0