Måndag

Jäklar vad trött jag är. Paltkoma.

Caroline har precis åkt hem och Andreas precis åkt till teatern. Bara jag och Mira hemma.

Men vi har haft det trevligt idag. Mira var tydligen jätte trött idag och somnade vid 10 på förmiddagen i sin säng. Vaknade efter en halvtimme, jag tog upp henne och gosade med henne i soffan och då somnade hon i EN OCH EN HALV TIMME. På mitt bröst. Mysigt. Sedan sov hon senare vid 15 tiden i nästan en timme.

I alla fall, Caroline kom vid 13 tiden och vi busade lite med Mira. Sedan gick vi ner och handlade lite ingredienser till maten och glass som vi tryckte i oss här hemma. Sedan tittade vi på "Tangled", eller Caroline tittade mest jag lagade mat och tittade.

Blev hemgjorda pannbiffar med potatis, lök och gräddsås. Och lingon såklart. GOTT!


Just det, i morgon får jag Kreta bilderna!! Var tvugna att köpa en ny kortläsare då inga kortläsare kunde läsa detta minneskortet. Så får en usb med massa bilder i morgon!

Ska träna i morgon också, Zumba och Core. Skönt!!


Mira och Caroline gosar.

Kommentarer
Postat av: Caroline

ah men vilka sööötnosar =)

2011-05-30 @ 19:00:22
Postat av: Mikaela

Jaa verkligen :)

2011-05-31 @ 08:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0