Skönt

Herreguuud, vaknade för tjugo minuter sedan!!! LYX. Mira vaknade vid 6 tiden igen men fick henne till att somna om, skönt! Så nu känner jag mig faktiskt utvilad, drömde roliga drömmar nu på morgonen.

Idag ska vi ta oss ner till Kungsbacka för att luncha med fina Maria F. Efter det ska vi nog bara vandra hem, lite deprimerande att gå på mässan när man jobbar där. Ibland är det kul och ibland piss. Kanske roligare om man har massa pengar att göra sig av med? Kan vara så.

Sedan är det bara hem och städa och sedan börjar jag jobba klockan 18 idag. 18-20. Känner inte för det idag, men men. Det går fort.

Jag hoppade träningen igår för att jag var så trött, trorts jag ätit pannkakor till middag!! Sjukt gott var det. Men nyttigt? Njaaa.

Ska ladda upp lite nya fräscha kort sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0