snack

Mira äter kex och jag ska snart dricka te. Orkade inte gå upp halv 7 idag så vi snoozade vidare lite. Till halv 8! Men Mira  sov inte, lekte med sin vattenflaska i sängen......


Kom ni ihåg att jag skulle ha en GI vecka? Haha, den blev aldrig av. Kommer inte bli av innan resan heller. Funderar på att köra på en snabbfasta några dagar nästa vecka. Men frågan är om man orkar träna då... förmodligen inte. Ja får se hur jag gör. Har ett jäkla kilo som ska bort. Har stått på samma vikt nu hur länge som helst. Jaja, inte jätte viktigt. Mår bra och det är huvudsaken!


Nu är det bara 8 dagar innan vi åker!! Nästa fredag drar vi!!!!! LÄNGTAR. Funderar på hur jag kan blogga där nere men får väl sätta mig vid någon dator vid receptionen.

NU ska jag dricka te. Sedan ska det städas inför besök idag.

Förresten, jag och Andreas spelade kinect sports igår. Boxades, bowlade, spelade pingis och fotboll mot varandra. Jag var ÖVERLÄGSEN i boxning!! Och Andreas var överlägsen i pingis..men det ska det bli ändring på!! Så jäkla arg blir jag när jag förlorar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0