Svettig

..och röd i ansiktet är jag nu! Kom precis hem från träningen. Ganska skönt att försvinna från en sötunge som är glad och ledsen, träna järnet och sedan komma hem till en sovande sötunge!

Idag tog jag ut mig rejält, men det gör jag varje gång. Mitt i passen vill man bara dö och lägga av, men det går över när man får andas ut lite mellan låtarna. Känns skönt att vara hemma nu i alla fall. Ska duscha snart. Duschar alltid hemma, känns fräschare. Men jag vill inte duscha när jag är JÄTTE varm och svettig, då kan jag inte njuta av duschen. Eller jo..om jag duschar kallt en snabbis, men nu ska jag tvätta håret och inpacka håret, haha kan man säga så? Inpacka håret? Jaa.

På måndag ska jag hem till finaste Sabine som fixar mitt hår, blir liiiite klipp, vem vet det kanske blir mycket klipp!? Och lite färg! Ska bli mysigt, alltid mysigt hos Sabine.

Och Mira har gått som aldrig förr idag!! Hon är så duktig. Hon har gått mer än vad hon har krypit idag. Känns så märkligt att det plötsligt STÅR en liten bebis bakom mig, hon brukar ju sitta bakom mig. Men det är underbart! Vad vi har väntat, haha.


Samma sal som jag dansar zumba i.


Här hade Mira precis lärt sig att stå helt själv. Inte komma upp själv, utan jag ställde henne upp och hon stod kvar :)

Nää nu måste jag duscha, luktar SVEEETTTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0