TODAY

Ååå, nu har mitt internet på min bärbara pajat. Eller det är en usbsticka. Så nu får jag ha den bärbara datorn i sovrummet med sladd i. Jisses vilka problem.

Idag har jag och Mira städat lite hemma, är typ kaos här nu efter semestern. Och man orkar inte ta tag i allt på en gång. Sedan ringde söta farmor och frågade om vi ville fika i kungsmässan med henne och självklart ville vi det!

Sedan åkte vi hem, tog en nap och lagade mat. Andreas kom hem till maten och efter vi ätit upp tog vi en tripp ner till lekplatsen med Mira. Hon ÄLSKAR att gunga. Så himla söt är hon när hon ska försöka springa fram till gungorna. Sedan ville hon inte gå hem.

Sen nu ikväll fick jag någon knäpp. Jag bestämde mig för att göra KOLA. Men för helvete. Det gör man väl på jul? Jag ångrade mig mitt i allt för att det tog så lång tid. Och sedan läste jag längst ner på receptet "låt kallna tills nästa dag". ALDRIG. Jag har gjort kola för att äta det NU. Inte i morgon, då börjar jag ett hälsosamt liv. HAHHAHHA. NOT.

Ska träna i morgon i alla fall. Skönt. Var ett tag sedan nu.

Usch vad jag inte gillar vulkanen nu..hoppas verkligen inte den ställer till det med flygtrafiken, vill ju ut och resa snaaart ;)

Läste också att den grekiska ön santorini hade haft en jordbävning och en amerikansk turist omkom och några blev skadade. Usch tycker sånt är så jäkla hemskt. Det är ju hur mycket jordbävningar som helst i Grekland, tydligen. Hade jag ingen aning om tills vi var där. Men jag kunde slappna av ändå.

Kanske  får massa greek photos i morgon.

Nu ska jag äta KOLA. Fetto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0