Pass, knark och klänning

Fan. Jäkla skitunge. Raderade hela inlägget!!!


Är så sjukt trött nu, men Mira ska snart sova så då kryper jag ner tillsammans med henne och tittar på tv.

Jag skrev just att jag promenerade till vårdcentralen med Mira idag och fick flashbacks när jag gick den vägen. För varje onsdag kvällar i januari-mars månad 2010 gick jag den promenaden för att gå på vattengympan när jag var höggravid. Minns att jag tyckte att det var den längsta och värsta promenaden någonsin. Men det var det inte idag, blev chockad över hur fort det gick. Men det är inte så konstigt att det inte gick fort under 2010, hade så ont i mina fötter efter en hel arbetsdag och ont i ryggen. Sedan gick man så försiktigt för att inte ramla då det var mörkt och halt ute, fullt med snö. Andreas brukade promenera dit och vänta på mig så han kunde gå med mig till bussen. Det var snällt tyckte jag! Hade jag aldrig orkat göra för någon. ALDRIG.

Men nu har jag i alla fall fått massa medicin. Kortison för näsan, astma medicin och massa tabletter. Här ska det knarkas!!

Efter vi vart på vårdcentralen gick vi till kungsmässan för att farmor var där och ville ses. Så vi tog en fika och gick runt och tittade lite i butiker. Vi tittade på skor till Mira eftersom hon slängde iväg sin ena sko på Liseberg. Och hittade ett par rejäla nike skor, vi testade dem på Mira, jag var lite osäker på om hon kunde gå i så "tunga" skor. Men herregud. Hon gick ju bättre än någonsin. Hon gick runt helt själv. Duktig!! Men jag ville ändå vänta med att köpa skor tills i morgon. Då vi kan titta på Åhlens, har ju rabatt där och skor är INTE billiga. 500 spänn.
Och medicin är inte heller billigt, tror jag lagt ut en tusen lapp nu under denna månaden på medicin som inte hjälper. Bajs.

Mira fick i alla fall VÄRLDENS sötaste klänning. Herregud den är så söt. Titta.



Visst är den söt!!


Jag köpte mig ett par pilotbrillor.

Och sedan hämtade vi passen. Herregud säger jag bara, haha.



hahaha, ser ut som en liten tant. Man ser inte så noga på kortet men EN tand sticker fram där uppe, hahahah.





Det här är inte att leka med. Fy fasen. haha.

Kommentarer
Postat av: mia

Men gudars vad söt hon blev på fotot! :D

2011-05-02 @ 20:07:30
URL: http://mamam.blogg.se/
Postat av: Alexandra

oj herregud! ja e såå kär i eran bebis :D <3

så himla gullig!

du blev jätte fin du oxå! andreas med för den delen ^^

2011-05-05 @ 16:03:41
Postat av: Mikaela

Mira kan jag hålla med om men inte jag och Andreas, haha :D

2011-05-05 @ 16:56:05
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0