MAJ DAG 2

Kallt! Det börjar bli kallt ute igen. Usch..men skulle bli bättre till helgen. Bara en och en halv vecka kvar innan vi åker!!!!!!! ÅÅå vad jag längtar.

Just nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa. Måste få starkare tabletter för den underbara allergin.
Idag ska vi nog hämta ut passen, har inte haft tid innan.

Och just det, min hall som jag håller på att göra om. Har blivit ett arbetsstopp. haha. Nä men måste köpa lite mer saker och jag har väntat på saker som jag hade beställt. Snart klart.

I morgon ska jag och Mira in till Göteborg, ska möta upp syster och titta på nya skor till Mira.

Här är lite bilder från igår, innan cirkusen.

Nu ringde vårdcentralen förresten, fick en tid klockan 14! Gott.


Mira och Julia leker..


Busungarna, bästisarna, söötingarna!!! Myser i sin hörna.



Kommentarer
Postat av: mia

Vad fina de är! Så härligt att de har så roligt tillsammans! :D



Hoppas du får några bra tasbletter nu som funkar bättre! Tyckte änna lite synd om dig igår när du snurvla och hosta! Väldigt nostalgiskt dock :p

2011-05-02 @ 10:30:15
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0