Kladdkaksmuffins

Har bakat kladdkaksmuffins och städat lägenheten. Så nu är det fräscht och fett här hemma. Har ätit 6 muffins själv dock... Helt OMÖJLIGT att bara ta EN. Kan inte fatta hur gammla tanter och gubbar bara kan nöja sig med en kaka eller en bulle när de har lite förmiddagsfika. Finns inte i min värld.

Nu är syster här i alla fall. Andreas är på gång, snart hemma. Och Maria och Julia kommer snart med. Blir tacokväll idag. Och filmmys!

Mira sover och syster tar kort på mig, ska göra mitt ansikte fett. Ni vet, program på telefonen fatface eller vad de heter. Ser ingen skillnad bara.... haha jo.


hörs sen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åhh så himla gott med kladdkaksmuffins!

nu vill jag oxå göra den :D

2011-05-06 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0